۹ دی ۱۳۸۸

خدا لعنت کند این عنترنت را

خدا لعنت کند این عنترنت را .
از کودکی وقتی چیزی را گم میکردیم حاج آقا (پدرمان را میگوییم) میگفت دو رکعت نماز بخوان یادت می آید. ما نیز بنا به "اصل سگ پاولف" به این قضیه "شرطی" شدیم رفت پی کارش. حالا هر چیزی را گم میکنیم باید دورکعت نماز به جا آوریم . حالا حساب کنید مثلا اگر وسط خیابان بفهمیم کلید ماشینمان را گم کرده ایم وسط این همه ماشین کجا جا نماز آبکشیده پیدا کنیم ؟
بد بختیش هنوز مانده است . مساله وقتی تبدیل به مصیبت میشود که داستان برعکس شود. یعنی به محضی که الله اکبر گفتید لیست موارد مفقوده مثل سریال پشت سر هم یادتان بیاید و نتوانید هیچ کاری کنید . البته ما به دلیل هوش ذاتی خویش ترتیبی دادیم که در هنگام نماز سکینه خاتون (همسر دوم ما که از قضا دارای سواد مکتبی نیز هستند) قلم بدست آماده باشد تا اگر چیزی یادمان آمد بلافاصله امر به نوشتنش کنیم و ادامه نماز خویش را پی گیریم.
اما از وقتی پا به عرصه نجس عنترنت گذاشته ایم چون نیاز به حفظ دهها پسوورد داریم دیگر مغز مبارکمان بکس باد نموده و به جای حمد و تشهد پسورد یاهو و جوجل (گوگل اسلامی)به یادمان می آید. خداوند لعنت کند این عنترنت را . در حدیث قدسی هم داریم : "ان الله لایحب العنترنتون و قاتلوهم بالموس و الکیبورد و المانیتورون و الغیره . لعلکم تتفکرون ". یعنی "خداوند متعال عنترنت بازها را دوست ندارد پس بکشید آنها رابا موس و با کیبورد و با مانیتورها و هر چیزی که دم دستتان است . باشد که به فکر فرو روید ".

والحمدالله والمنه و الازدیاد نفوس الاسلام و المسلمین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر