۸ دی ۱۳۸۸

السلام علیکم و رحمت الله

السلام علیکم و رحمت الله خدمت همه بندگان خدایی که ما نماینده اش هستیم و بدون ما هستی نابود میگردد .

اینجانب آخوندی هستم از آخوندهای خداوند . چون متاسفانه اخیرا القاب بدی به ماها داده میشود لازم دیدیم همین ابتدا تا حدودی اذهان عمومی را روشن کنیم :

۱- بسیار با شعور هستیم و تکفیر نمیکنیم . اصولا ما میمیریم برای open mind بودن !
۲- ماشین شخصی داریم و نیازی نداریم منتظر ماشین بمانیم تا در عرض ایکی ثانیه خواهر و مادر گرامی ما را به هم پیوند دهید .
۳- گرچه در حوزه آموزش دیده ایم اما به اصطلاح غربیون virgin مانده ایم . نه آن virgin ای که شما برداشت میکنید . منظورمان virgin آخوندی است (همجنس .... و آره) !! علمای امر میدانند کاری که ما انجام داده ایم دست کمی از گذر آتش ندارد .
۴- بسیاری از خصوصیات منحصر به فرد دیگر داریم که شما عوام از درک آن عاجزید و فقط علما قادر به درک مقام عظمی ما میشوند و لاغیر .

دلیل ایجاد این وبلاگ نیز اصرار دوستان حوزه و جمیع ملت همیشه در صحنه بوده است .
از شما چه پنهان ما نیز کرم این کار را داشته ایم و با توجه به استعداد ذاتی ما در علوم کثیف جدیده تصمیم گرفتیم این کار را انجام دهیم و بگوییم که ما نیز آره ...

اگر بتوانیم این پست را بفرستیم تلاش ما پس از سه روز جهد شبانه روزی به ثمر نشسته و همای سعادت بر سرو کول ما خواهد نشست و از شر سقولمه های خدیجه خاتون نیز راحت خواهیم شد . با توجه اینکه بر اساس آمار موجود (که اسنادشان نیز موجود است) میانگین تلاش هر انسان برای فرستادن یک پست حدود سه الی پنج روز قمری است پس بنابراین نتیجه میگیریم که از این نظر نیز بر عوام مسلط هستیم و همه چیز در کنترل ماست .

زیاده عرضی نیست . امیدواریم همه شما در سایه ما (و رفقا) زندگی بگذرانید و خمس و  زکات خود را به موقع داده (ترجیحا بین ۲۰ تا ۲۵ هر برج تا ما نیز قسطهای مربوطه را پرداخت کنیم) تا از عذاب اللهی در امان باشید و خدا و پیامبر خدا از شما خوشنود باشند ....

۲ نظر:

  1. واقعاً آخوند هستی؟؟؟ من با اجازه لینکت کردم

    پاسخحذف
  2. پس چی فکر کردید ؟ بنده دهها سال سابقه در امور فقه و معقول و منقول دارم . بیمه ام هم رد شده است و سندش هم موجود .

    پاسخحذف